A D V E R T O R I A L E S E O

Vrei să cunoști mai multe metode prin care să ajungi la publicul tău țintă? Ai auzit câte ceva despre advertoriale dar încă nu îți este clar ce sunt și cum te-ar putea ajuta în afacerea ta? Atunci vei afla cu ajutorul nostru ce sunt și cum te vor ajuta pentru promovarea afacerii tale.

Ce este un advertorial?

În engleză, „advertorial” este construit din „advertising” și „editorial”, adică un conținut ce este scris în scopuri publicitare. Acesta poate fi găsit atât în mediul online, cât și în cel offline, fiind uneori însoțit de imagini, video sau alte elemente grafice. Advertorialul este scris pentru că cineva plătește pentru a apărea într-o publicație.

Reguli de bază atunci când creezi un advertorial

 

Trebuie să scrii un titlu provocator. Pentru fiecare dintre advertorialele pe care le scrii va trebui să alegi un titlul convingător pentru publicul tău țintă. Articolul tău va trebui să iasă în evidență din marea de anunțuri în care va fi publicat.

 

Un text scurt și un call-to-action care îndeamnă cititorii să facă o acțiune după ce îl termină de citit. Textul trebuie să fie unic, util, captivant, optimizat SEO. Să nu uiți să adaugi și informațiile de contact ale firmei despre care scrii și să termini cu o frază de efect!

 

Trebuie să pară a fi un articol real. Pentru a fi sigur că articolul tău nu este evitat de către cititori, trebuie să scrii în mod natural, conținutul de calitate fiind 70% și doar 30% informații de promovare ale produsului/serviciului respectiv.

 

De ce ai nevoie de advertoriale?

Pentru că sunt un mijloc bun prin care poți atrage atenția asupra unui produs/serviciu pe care îl pui la dispoziția publicului tău. De asemenea, prin intermediul advertorialelor bine scrise, vei deveni credibil în ochii cititorilor.

Din punctul de vedere al notorietății site-ului tău pe Internet, advertorialele te vor ajuta să îți crești vizibiliatea și vei fi mai bine poziționat în rezultatele organice. Advertorialele bine scrise stimulează și procesul de indexare a paginilor. Poziționare mai bună, autoritate mai mare și rata de conversie și mai mare!